Archiv článků

Umíte delegovat úkoly?

Manažment je je taky o schopnosti delegovat úkoly: Instrukce ředitele náměstkovi:     Zítra v 10.00 hod je zatmění slunce, tedy něco, co se každý den nevidí. Ať   pracovníci nastoupí v pracovním oděvu na dvůr. Při pozorování tohoto řídkého   jevu podám příslušný...

Bytie človeka, alebo KTO SI?

Dopriať bytie: Byť schopný alebo ochotný nechať niekoho iného byť tým čo je. Bytie je definované jako prijatá alebo vybraná kategória identity. Príkladom by bolo vlastné meno, profesia, alebo fyzické charakteristiky. Všetko by sa to dalo nazvať bytie. Bytie ja  človekom buď prijaté, alebo je...

Dobré vzťahy začínajú SEBAúctou

         Rozčuľujú ťa niekedy iní ľudia? Robia ti niečo čo sa ti nepáči? Dostávajú ťa do nepríjemných situácií? Ako to urobiť, aby som s nimi dokázal vychádzať a oni robili to čo sa mi páči?     Tajomstvo problémov s ľuďmi nespočíva v ich...

Kto Vám dôveruje?

  Kdykoli někdo věří, že něco uděláte, důvěřuje Vám. Počítá s Vámi. Věří, že budete plnit své sliby.  Pokud neuděláte to, co jste slíbil, ztratíte jejich důvěru. Naděláte problémy lidem, kteří Vám důvěřují. Zničíte si své šance na úspěch.   Například: Své...

Tvoje největší zbraň!!!

VŠECHNO  JE  VE  STAVU  MYSLI   Když si myslíš, že jsi bit, tak jsi. Když si myslíš, že nemáš odvahu, tak ji nemáš. Když bys rád vyhrál, ale myslíš, že nemůžeš, Tak je téměř jisté, že nevyhraješ. Když si myslíš, že ztratíš – tak jsi ztratil – Všude ve světě objevíš, Že...

Minimalizujte riziko spojené s plýtváním vašich peněz

Minimalizujte riziko spojené s plýtváním vašich peněz pomocí zlepšení vašich propagačních materiálů a firemních marketingových aktivit.   Všechno začíná myšlenkou Jaká byla ta vaše, když jste si poprvé řekli: „pustíme se do marketingu!“ nebo, když jste poprvé stáli před otázkou co...

Ako zarábať viac peňazí?

Peniaze sú prostiedok ktorý používame na výmenu za tovar alebo služby. Peniaze pochádzajú od zákazníka, ktorý je spokojný s dodanou službou alebo tovarom. Ako efektívne komunikujete s vašim zákazníkom?   Zistite na www.MarketingovaAnalyza.cz   Martin Kolenička

Morálka vs. Produkcia

Morálka je závislá na PRODUKCII. Produkcia je dosiahnutá množstvom príspevku myšienky alebo úsilia. ref: L.R.H. HCOPL 27.5.1971 Service