Archiv článků

Extraliga v prodeji

Základní informace: Největší čísla v prodeji dělají prodejci, kteří se při obchodování obrazně řečeno „baví a hrají“. Tento seminář je určený pro lidi, kteří se chtějí takovými prodejci stát. Je určený pro zkušené obchodníky a pracovníky, kteří jsou ve styku s klienty a chtějí hrát...

Jak mít pod kontrolou firemní finance

Základní informace: Na tomto semináři určeném majitelům, TOP manažerům, finančním ředitelům a manažerům společností, se účastníci dozví, co je potřebné vědět o penězích a financích, aby společnost, kterou vedou, byla dlouhodobě finančně stabilní, expandovala a měla úspěch. Seminář se nezabývá...

Anatomie lidské mysli

Na kolik procent využíváte svou mysl ve svůj prospěch? A jak jsou na tom vaši blízcí? Chcete to změnit? Co brání rozvinout vlastní potenciál? Jak využít vlastní sílu ve svůj prospěch?  Poznejte principy fungování. Zjistěte, co Vám brání využít Váš potenciál opravdu na plno a jednou provždy to...

Jak napsat funkční firemní směrnice

Základní informace: Kurz je určený hlavně pro majitele a řídící pracovníky vrcholového manažmentu firem. Pokud máte pocit, že vám firma "přerostla přes hlavu" a pociťujete nutnost stanovit přesná pravidla a ukorigovat ji, tak je to ten pravý kurz pro vás. Naučíte se, jak můžete pomocí správného...

Jak nastartovat a nepolevit ve svém podnikání?

Startujete biznis? Cítíte, že se vaše podnikání dá zlepšovat? Plánujete v podnikání pokračovat? Připravil jsem pro vás video, speciální 35 minutový videoseminář, který popisuje základní mechanizmy a principy začátku, průběhu i konce většiny firem, podnikatelů, nebo živností. Proč je člověk na...

Rozhovor: Marketing, který prodává...

Víte, kdo je to ELAD HADAR? Izraelský Mr. Success: Marketing, který prodává Jsou lidé, kteří dělají dobře svůj marketing, ale nechtějí nikomu prozradit, jak to dělají. Potom existují lidé, kteří povídají o marketingu moudré poučky, ale jim samotným to nefunguje. A je pouze málo lidí, kteří...

Kouč v projektu Czech-Eko-System

V rámci Agentury CzechInvest nyní pomáhá účastníkům projektu CzechEkoSystem s rozjezdem či rozvojem jejich podnikatelských plánů.   Více informací o projektu najdete pod tímto odkazem.

Komunikace je základ

  Komunikace je základ Pre úspech firme robíme veľa vecí. Snažíme sa osloviť zákazníka rôznymi formami, spôsobmi, aby sme ho zaujali. V každej firme existujú dva princípy v komunikácii. Jeden princíp je ľudská komunkácia, to znamaná ako si rozumieme ako ľudia. A druhý princíp je...