Minimalizujte riziko spojené s plýtváním vašich peněz


Minimalizujte riziko spojené s plýtváním vašich peněz pomocí zlepšení vašich propagačních materiálů a firemních marketingových aktivit.

 

Všechno začíná myšlenkou

Jaká byla ta vaše, když jste si poprvé řekli: „pustíme se do marketingu!“ nebo, když jste poprvé stáli před otázkou co napsat do inzerátu nebo jakou fotografii umístit na leták? Co jste očekávali? Jaká byla vaše představa o tom, jak bude celý váš marketing nebo propagace fungovat?

Pokud se Vám to podařilo a dnes váš marketing funguje podle vašich představ, odvedli jste velký kus práce. Pokud se ale tato původní představa stále vznáší nad vámi a vy stále hledáte cesty, jak ji uskutečnit, a chcete dosáhnout toho, aby Váš marketing a propagace skutečně fungovaly podle vašich představ, čtěte dál.

 

Než se rozhodnete udělat další krok, zjistěte, kde právě jste

Pokud chcete zlepšit výsledky vašeho marketingu a propagace, kde začít? Můžete začít kdykoliv, nezačínejte však kdekoliv.

Můžete se pustit do předělání vašich webových stránek, můžete změnit fotografie na svých letácích, můžete si zaplatit reklamu v rádiu nebo časopisu nebo můžete pro své stálé zákazníky připravit nějakou zajímavou akci.

Jak ale určit, v jakém pořadí se do zlepšování a změn pustit? Mám změnit všechno? Co funguje a co bych měnit neměl? Kde mám vlastně začít?

 

Marketingová analýza může být řešení

Marketingová analýza je podrobný průzkum vašich marketingových aktivit. Marketingová analýza zjišťuje:

-          jak ve vaší firmě probíhá plánování,

-          jaká je koordinace marketingových aktivit s jinými částmi firmy,

-          jakou máte znalost vašich zákazníků,

-          jaký je způsob komunikace s vašimi stálými či novými zákazníky,

-          jakým způsobem připravujete propagační materiály,

-          jak probíhá samotná realizace marketingových kampaní nebo akcí,

-          jakou máte znalost základních marketingových principů a jak je používáte ve své firmě.

 

Vyplňte Marketingovou analýzu a pusťte se do toho!

Marketingovou analýzu můžete ZDARMA vyplnit na internetových stránkách, takže je její vyplnění velmi snadné a rychlé. 80 tvrzení v přehledném formuláři vyplníte za méně než 20 minut.

Jakmile obdržíme Vaše výsledky, budeme Vás kontaktovat a domluvíme si společnou schůzku pro předání vašich výsledků.

Na závěr naší schůzky tak získáte podrobný přehled, v podobě písemné zprávy, jak fungují jednotlivé části vašeho marketingu a budete přesně vědět, kde se změnami začít.

Navíc výsledky, které od nás obdržíte, obsahují množství konkrétních tipů a doporučení pro okamžité použití ve vaší firmě.

www.marketingovaanalyza.cz

Martin Kolenička