Jak napsat funkční firemní směrnice

Základní informace:
Kurz je určený hlavně pro majitele a řídící pracovníky vrcholového manažmentu firem. Pokud máte pocit, že vám firma "přerostla přes hlavu" a pociťujete nutnost stanovit přesná pravidla a ukorigovat ji, tak je to ten pravý kurz pro vás. Naučíte se, jak můžete pomocí správného zadefinování základních firemních pravidel, kterými jsou směrnice, ušetřit čas i nervy sobě i svým spolupracovníkům. Zjistíte, jak stanovit hlavní zásady pro plynulý a neustálý růst své firmy.

PřednášejícíMgr. Martin Kolenička

Pro koho je tento seminář určený?
Pro majitele, výkonné ředitele a manažery firem

Délka1 den

Cena8.970,-Kč

Nejbližší termín11. listopadu 2014

Místo konáníHCA Brno, Tvrdého 8, Brno 602 00

Produkt semináře:
Vyškolený účastník, který ví, jak napsat směrnice a klobouky pro svoji aktivitu a své podřízené tak, aby jeho firma a nebo oblast, za kterou zodpovídá, fungovala úspěšně a mohla plynule růst

Témata:

  • Je psaní směrnic byrokracie a nebo nutnost?
  • Kdo ve firmě má psát směrnice a co se stane s firmou, která toto pravidla nedodržuje?
  • Proč někteří lidé odmítají směrnice? Dají se i oni využít ve firmě, a nebo je lepší se jich zbavit hned?
  • Kdy, v jakém stádiu rozvoje firmy je třeba začít sepisovat směrnice?
  • Co to vlastně v praxi znamená, když se řekne - "dodržet směrnici"?
  • Jaký je vztah mezi používáním směrnic a velikostí firmy?
  • Existuje nějaké pravidlo pro expanzi firmy?
  • Definovali jste si, jaký je hlavní účel vaší firmy? Jsou s ním obeznámení i vaši lidé?
  • Maximálně kolik směrnic můžete vydat, abyste jimi "nezabili" své podřízené?
  • Jak správně vést firmy (pobočku) ze vzdálené pozice?
  • Jaký je rozdíl mezi směrnicí a příkazem?
  • Kdo ve firmě určuje směrnice a kdo vydává příkazy?
  • Stává se vám, že některé vaše příkazy nefungují?
  • Co má vzniknout dříve - směrnice, nebo příkaz?
  • K čemu vede to, pokud nejvyšší šéf neumí napsat směrnici a namísto toho se snaží vést firmu tak, že vydává množství příkazů?
  • Jak pracují podřízení, kteří nemají stanovený pevný rámec v podobě směrnic?
  • Máte vždy přesný přehled o tom, jakými aktivitami a kterými projekty se zabývají vaši zaměstnanci?

Zisky našich klientů:

„Profesionální  přístup, funkční informace, otevřenost a top kvalita. Souhrnně super, jak po profesní stránce, tak i po emoční. Opět velký posun v před! Děkuji.“

-    Radim Kostaňuk, Lightway s.r.o.
 

Zaujal vás tento seminář? 

Přihlásit se můžete přes můj e-mail: kolenicka@skolamanazmentu.cz
Nebo na této stránce.