Extraliga v prodeji

Základní informace:
Největší čísla v prodeji dělají prodejci, kteří se při obchodování obrazně řečeno „baví a hrají“. Tento seminář je určený pro lidi, kteří se chtějí takovými prodejci stát. Je určený pro zkušené obchodníky a pracovníky, kteří jsou ve styku s klienty a chtějí hrát nejvyšší ligu v prodeji.
Účelem praktických tréninků je zvýšit účinnost a lehkost uzavírání obchodů. Naučíte se, jak se stát přítelem každého zákazníka. Poznáte nejúčinnější techniku prodeje, která je založená na dokonalé znalosti práce lidské mysli.
Získáte schopnost prodávat tak, že nebudete dostávat námitky od zákazníka. Seminář je určený pro ty, kteří nechápou obchod jako boj, ale jako diplomacii.

Přednášející: Mgr. Martin Kolenička

Pro koho je seminář určený?
Pro majitele a ředitele firem, prodejce, obchodním zástupcům, obchodním manažerům

Délka2 dny

Cena17.970,-Kč (bez DPH)

Nejbližší termín11. - 12. prosince 2014

Místo konáníHCA Brno, Tvrdého 8, Brno 602 00

Produkt semináře:
Vyškolený účastník, který je schopný používat obchodní techniky, založené na znalostech vědomí člověka. Je to obchodník, který jedná rychle, přímo k věci a uzavírá velmi hodně dobrých obchodů. Je to obchodník, který se stává vedoucí osobností v oblasti prodeje a komunikace ve firmě.

Témata:

  • Kdy a jak efektivně uzavírat prodej?
  • Jak za kratší čas prodat o mnoho více?
  • Jak způsobit, aby zákazníci chtěli vaše výrobky a nebo služby?
  • Jak u zákazníka vyvolat pocit, že vaše řešení je pro něho nejlepší?
  • Jak správně komunikovat a vybudovat porozumění se zákazníkem?
  • Jakou hraju ligu v obchodě? Jak se stát nejlepším?
  • Jaké jsou staletími ověřené postupy v obchodním rozhovoru?
  • Čím se liší profesionální obchodník od obchodníka amatéra?
  • Jak dosáhnout svoje a nebýt při tom vtíravý?
  • Jak se vyhnout námitkám a sporům v prodeji?
  • Jak vyvolat potřebu koupit můj výrobek a nebo službu?
  • Jak dobře ruinovat zákazníka?
  • Jak správně vypracovat a prezentovat nabídku zákazníkovi?
  • Jak pracovat se škálou vědomí?
  • Na čem závisí, zda námitky od zákazníka přijdou a nebo ne?
  • Jak řešit námitky zákazníka?
  • Jak správně telefonovat ohledně prodeje?
  • Jak řídit obchodní rozhovor tak, abychom skutečně dosáhli cíle?
  • Jak mít v prodeji správnou kontrolu?

Zaujal vás tento seminář? 

Přihlásit se můžete přes můj e-mail: kolenicka@skolamanazmentu.cz
Nebo na této stránce.