Techniky uzavírání prodeje

Jak získat jistotu, že Vaše obchodní postupy budou fungovat a pomůžou Vám získat nové zákazníky, anebo prodat více a častěji těm stávajícím?

Jak zvýšit prodej skrze efektivitu prodejců…

 

    Mnoho ředitelů firem hledá efektivní způsoby a cesty, jak zvýšit prodej. Některé postupy fungují, některé fungují jen „za určitých okolností“ a některé nefungují vůbec. Pokud hledáte ty, které opakovaně fungují, nejste sami.

    Mnozí obchodníci jsou však přesvědčeni, že musí tlačit zákazníka do toho, aby udělal objednávku. Naučili se o svém produktu množství informací a hned byli vysláni do nebezpečného prostředí praktického obchodu. Jejich jedinou zbraní bývá jen vlastní intuice a vědomosti, které o svém produktu mají. Přijdou-li při obchodním jednání námitky, spustí obvykle obranný boj argumentů nebo začnou řešit cenu.

    Jsem schopen přivést zákazníka k poznání, že naše produkty, nebo služby můžou být pro něho užitečné, i bez násilného přesvědčování a argumentů? Jaké služby nás dělají výjimečnými? Je si toho vědom zákazník?

  • Jak to vypadá, když se potřebuji dostat k novému zákazníkovi?
  • Jak telefonovat?
  • Jak se dostat přes asistentku?
  • Jaké chyby dělá většina prodejců při telefonování?
  • Jak funguje telemarketing?
  • Jak souvisí marketing a obchod v oblasti prodeje?
  • Proč někdy stojí tolik úsilí získat zákazníka?
  • Jak zefektivnit práci obchodníka?
  • Jak to souvisí se zodpovědností obchodníka?
  • Proč u některých obchodníků to jde jednoduše a u některých to je těžké?

    Úryvek z mé publikace "Jak zvýšit prodej", který si můžete bezplatně nechat zaslat na mail přímo ze stránky www.jakzvysitefektivitu.cz

    Dále máte možnost se na této stránce dozvědět spoustu zajímavých tipů a rad o prodeji, které jsou získány a ověřeny léty praxe a studia.

Martin Kolenička
Škola manažmentu Brno