Přednášal som pre fakultu regionálního rozvoje a mezinárodních studií

16.11.2017 jsem přednášel na Mendelové univerzitě, Fakultě regionálního rozvoje a mezinárodních studií

Přednáška byla zaměřená na téma: "Komunikace jako základ budoucího úspěchu

A co na přednášku říkali samotní studenti?
„Přednáška na toto téma byla velice zajímavá a hlavně poučná. Myslím si, že nám všem do budoucna pomůže, určité věci budeme dělat lépe a jinak. Přednášející byl nadšený a s nadšením podával informace = tzn. že moje emoce byla také nadšení.“ -Sabina K.
 
„Jsem nadšená! Přednáška mi ujasnila spousty věcí z oblasti správného fungování vztahů mezi lidmi, ukotvila mě ve směru, kterým chci směřovat.“ - Lucie P.
 
„Užitečné informace, skvělý přednes. Pro mě velký přínos.“ - Denisa D.
 
„Přednáška byla oproti jiným zábavnější a živější, s praktickými a tematickými částmi. Odnáším si z ní pozitivní emoce, dobrou náladu.“ - Barbora V.
 
„Přednáška byla záživná, donutila mě přemýšlet. Pan Kolenička je velmi energická osoba, dokázal předat svojí energií i ostatním Jsem nadšená!“ - Jitka B.
 
„Skvělé. Pan Kolenička ví, jak přednášet. Ví, co chce předat. Zapojuje lidi do přednášky. Improvizuje, flexibilně reaguje. Odnáším si spoustu věcí :).“ - Simona S.
 
„Pozitivní, inspirativní, spousta nových věcí, profesionální. Pro mě velký přínos.“ - Pavel B.
 
„Skvělý dojem z přednášky, vše dobře podané a hlavně srozumitelné.“ - Karel J.
 
„Je hezké, když vám někdo připomene a sjednotí myšlenky, které již máte. Celkový dojem – skvělý. Prezentující – skvělý. Myšlenky obsažené – přínosné.“ - Jan H.
 
„Celkový dojem hodnotím jako velmi dobrý. Pan Kolenička byl vtipný a udržel si pozornost po celou dobu. Pro mě velký přínos.“ - Karel K.
 
„Perfektní komunikační schopnosti s posluchači, velmi dobře zpracované téma.“ - Veronika P

 A co na přednášku říkali samotní studenti?

  • „Přednáška na toto téma byla velice zajímavá a hlavně poučná. Myslím si, že nám všem do budoucna pomůže, určité věci budeme dělat lépe a jinak. Přednášející byl nadšený a s nadšením podával informace = tzn. že moje emoce byla také nadšení.“ -Sabina K.
  • „Jsem nadšená! Přednáška mi ujasnila spousty věcí z oblasti správného fungování vztahů mezi lidmi, ukotvila mě ve směru, kterým chci směřovat.“ - Lucie P.
  • „Užitečné informace, skvělý přednes. Pro mě velký přínos.“ - Denisa D.
  • „Přednáška byla oproti jiným zábavnější a živější, s praktickými a tematickými částmi. Odnáším si z ní pozitivní emoce, dobrou náladu.“ - Barbora V.
  • „Přednáška byla záživná, donutila mě přemýšlet. Pan Kolenička je velmi energická osoba, dokázal předat svojí energií i ostatním Jsem nadšená!“ - Jitka B.
  • „Skvělé. Pan Kolenička ví, jak přednášet. Ví, co chce předat. Zapojuje lidi do přednášky. Improvizuje, flexibilně reaguje. Odnáším si spoustu věcí :).“ - Simona S.
  • „Pozitivní, inspirativní, spousta nových věcí, profesionální. Pro mě velký přínos.“ - Pavel B.
  • „Skvělý dojem z přednášky, vše dobře podané a hlavně srozumitelné.“ - Karel J.
  • „Je hezké, když vám někdo připomene a sjednotí myšlenky, které již máte. Celkový dojem – skvělý. Prezentující – skvělý. Myšlenky obsažené – přínosné.“ - Jan H.
  • „Celkový dojem hodnotím jako velmi dobrý. Pan Kolenička byl vtipný a udržel si pozornost po celou dobu. Pro mě velký přínos.“ - Karel K.
  • „Perfektní komunikační schopnosti s posluchači, velmi dobře zpracované téma.“ - Veronika P