ČO KOMPLIKUJE MÔJ ŽIVOT?

ČO KOMPLIKUJE MÔJ ŽIVOT?

               Čo je to život? Život je to čo žijeme. A čo je to čo žijeme?  To je život. Asi každý si už dal podobné otázky, keď sa zamýšľal na svojim životom.

            Nepochybujem o tom, že každý sa snaží žiť život najlepšie ako vie. Samozrejme človek zažije krásne chvíle, ale aj nepríjemné a bolestivé. Na tie krásne človek rád spomína a vzbudzuje to v ňom príjemné emócie, na tie bolestivé rád zabúda a nerád o nich hovorí. A časom akoby na ne zabúda.

            Ono to tak vyzerá, že som zabudol, ale niektoré veci síce vedome neviem, a podvedome ma stále ovplyvňujú. Napríklad ak niekto má nejaký cieľ a niekoľko krát sa mu ho nepodarí splniť, získa predstavu, že sa to nedá a má tendenciu hovoriť všetkým dookola ako a prečo to nejde. Po čase si vytvorí presvedčenie že to je nemožné a nepripúšťa, že by niečo zanedbal alebo neurobil správne. Začína meniť myslenie. Začína byť slabší a nechce kontaktovať oblasť svojho zlyhania. Takto to funguje s každou bolesťou, či už fyzickou a lebo duševnou.

            Človek si myslí že má svoj názor, ale v skutočnosti je ovplyvnený zlyhaniami alebo bolesťou. Svojim spôsobom prestáva vidieť. Samozrejme, že vám bude vysvetľovať, že je všetko a absolútnom poriadku, veď to má dokázané svojimi skúsenosťami. A nechce pripustiť že by to bolo nejako inak. V skutočnosti nevidí pravdu o sebe samom. Obrazne povedané ma na nose okuliare, ktoré skresľujú jeho videnie a tým aj konanie v živote.

            Prečo si to preboha neuvedomí? Prečo to nenapraví, pretože myseľ je tak skonštruovaná aby to nevidel.

            Čo s tým? Je to jednoduché je treba sa pozrieť pravde do očí. Je úžasné čo to urobí s človekom, ak sa pozrie na to čo mení jeho myslenie. Veľmi presne to popisuje kniha Dianetika. Popisuje ako to urobiť aby som sa zbavil toho čo mení moje hľadiská. Je to bolesť, ktorá to spôsobuje, všetky tieto zážitky sú archivované podvedomej reaktívnej mysli a ovplyvňujú človeka podvedome.

            Ak by na to mohol prísť sám bolo by to veľmi dobré, ale to čo potrebuje je pomocník. Človek, ktorý  ma nasmeruje k tomu, aby som pred tým mojim životom a zážitkami neutekal. Je to Auditor, človek ktorý ma vedie po tej ceste a vôbec to nehodnotí nevysvetľuje, len má počúvať a ak človek niečo nájde pomôcť mu aby videl pravdu a neutekal pred tým. Neklame ma, nehovorí čo si mám myslieť a ako sa mám chovať.  Pomáha mi objavovať môj vlastný život, a ak vidím svoj život pravdivo potom robím tie najlepšie rozhodnutia. Pomocou auditingu a auditora sa človek zbaví nutkaní, potláčaní nechcených stavov, ktoré má niekedy veľmi dobre ospravedlnené. V podstate spozná sám seba a nájde tie rozdiely kedy bol sám sebou a kedy nebol sám sebou. Stáva sa niekedy človeku, že sa naštve, niekomu niečo povie a potom ho to mrzí? Stalo sa ti to niekedy? Mám nízku emóciu a nie je na to  logický dôvod? Všetky tieto nechcené stavy pochádzajú z reaktívnej časti mysli. Táto časť mysli totižto nič neanalyzuje ale len reaguje. A to je skutočný problém.

            Ak človek robí auditing/terapiu, zbavuje sa bolesti a jeho život sa stáva stabilnejší, je sám sebou a nepreberá hľadiská iných ľudí. Keďže nereaguje reaktívne/výbušne, získava si priateľstvo svojho okolia. Ľudská komunikácia sa stáva príjemnejšia, viac som schopný kontrolovať komunikáciu s celým okolím. Viem dať do poriadku vzťahy s mojimi blízkymi, priateľmi a neraz aj nepriateľmi. Jednoducho Dianetika prináša lepší život. Dáva ti automapu, ale šofér si TY. To čo som získal pomocou terapie/auditingu ja, môže získať v podstate každý.

            Prajem ti aby krásny život, plný radosti, šťastia, tvorivosti, pretože nie je dôvod na to bol človek nešťastný a plný bolesti. Nájdi svoju cestu k skutočnej slobode.

 

S Láskou

Maťo